FANDOM

Exkarr
Basfakta
Namn Exempelkarris
Alias/Smaknamn Exkarr
Kön Hanne
Ålder Unknown
Flock/Rang Staff/Omega
O/G/N God
Status Lever
Fysikska attribut
Ras Karg
Biras/attribut Unknown
Pälsfärg Mörkgrå
Markeringar Unknown
Manke (Cm) Stor varg
Vikt Tung
Krafter
Krafter och förmågor Unknown
Relationer
Släkt Unknown
IRL
Skapades Wikia v.1
Skapare Virus, Nisha
Nuvarande spelare -
Tidigare spelare Unknown

Exkarr föddes i norra Numoori, där han växte upp med sin flock. Senare i livet anslöt han sig till en ny flock. Mest känd för sina krafter att gör andra förvirrade, och sin position som omega i Stafflocken.

OBS: Exempelkaraktär! xD

Historia

Valp

Han föddes strax efter Gudarnas Vrede, i en flock som inte riktigt ville veta av han och hans syskon. Det normala var att bara alfaparet skaffade valpar, men på grund av sin moders status som alfans syster tilläts valparna leva.

Tonnåring

När Exempelkarris genomgick mognadsriten i flocken fanns det inte mycket att göra. Han fick sin kaka, och tilläts en rang i flocken.

Slaget vid Hastings

Trots det att Exkarr bara var en låg av rang, så drogs han in i ett slag där större delen av flocken utplånades. De som överlevde tvingades söka skydd och flocken splittrades.

Senare liv och Modern tid

Utmattad och skadad föll han senare ihop efter en lång färd. Gudarna log mot hoonm dock, för en flock vid namn Staff fann honom. Där kanske han inte var helt omtyckt, men det var bättre än inget.

Utseende

Basic utseende

Exkarr är en starkt byggd karg. Han har starka ben och klor som går att fälla in. Till färgen är han mörkt grå med orangegula drag och djärva lila ögon.

Ärr, skador och noterbara attribut

  • Ärr på bogen efter bett från slaget vid hastigns.
  • En illa läkt skada på ena benet som får hononm att halta.
  • Avslitet högeröra

Personlighet

Till en början kan Exkarr upplevas sur eller stel, men till stor del är deta ara en fasad. Det kan också vara ett resultat av hunger, för han är väldigt känslig mot hunger.

Han är ingen våldsam varg, utan föredrar att lösa konflikter med sans och vett.

Krafter

Styrka

Exkarrs primära kraft är en förhöjd muskulatur och närmast kinetisk styrka. Det är inte bara en fysisk styrka, utan även en specificerad version av psykiska krafter där den hjälper honom lyfta och röra sig.

  • Fysisk flytta objekt sjudubbelt hans tyngd
  • Förhöjd uthållighet i muskulaturer

Relationer

Sätt på avstånd. Avgudar på grund av denna andes åsumness.

Exempelkarris förhållande med Sleazoid har varit skumpigt från första början. xkarr skulle göra allt för Slea, men vargen vet inte ens om att Exkarr existerar.